ח"כ ביטון: "קרן הארנונה' אינה קשורה לחרדים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ביטון: "קרן הארנונה' אינה קשורה לחרדים"

    ח"כ מיכאל ביטון במהדורת הבוקר: "אין בתקציב המדינה כלום בנושא יוקר המחיה. רק גפני וביטן נלחמים בנושא. אתמוך בהצעת חוק לחינוך חינם"

    מיכאל ביטון צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל ביטון (המחנה הממלכתי), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והבטיח להצביע בעד הצעה לחינוך חינם או להקפאת תשלומי המשכנתאות.

    "אין בתקציב המדינה כלום ליוקר המחיה", תקף ביטון. "נטשו את כל ההבטחות: להקפיא את המשכנתאות ומחירי החשמל, לעשות דיור בר השגה. הדיור הציבורי קורס. בכל היבטי יוקר המחיה. היה להם חוק אחד בחוק ההסדרים להילחם במונופולים של יבואני מזון וגם אותו ביטלו אחרי לובי של כל הקרטלים. עשו לנו מסיבה עם 'קארפור' ואז מגלים שיינות ביטן שמחזיקה בחלק מהם מוכרת מוצרים יותר בזול".

    "אמרו חינוך חינם לגיל הרך ובמקום זה מביאים זיכויים ממס למקבלי שכר נמוך, שכבר עשינו את זה", הוסיף. "אין חינוך חינם. זה בלוף. גפני רצה לטפל בזה. לגפני אני מאמין. הוא הפעיל את כל כובד משקלו ונשאר לבד בנושא המשכנתאות. הוא וביטן היחידים בממשלה הזו שאני מאמין להם שבאמת עוד נלחמים ביוקר המחיה. אם יביאו את זה אצביע בעד. אין לי בעיה לתמוך במה שטוב לאזרחי ישראל".

    בהמשך התייחס ביטון לנושא קרן הארנונה והבהיר: "הסיפור של הארנונה בכלל לא קשור לחרדים. זו גחמה של נערי האוצר. התעקשות של סמוטריץ' שמצא פרויקט ל'צדק חלוקתי' ש'במקרה' ביהודה ושומרון לא משלמים".



    0 תגובות